creative solutions and Social Media Services  that assist brands define and implement their communication strategy

4 SE0 ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ

Πολλά λέγονται και γράφονται για το SEO. Άπειρο μελάνι έχει χυθεί από ειδικούς και μη σχετικά με το τι δουλεύει και τι όχι με do’s και don’ts. Τι όμως ισχύει πραγματικά;

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Κανένα site δεν εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις της αναζήτησης έτσι απλά. Θέλει κόπο, προσπάθεια και, κυρίως, εξαιρετικό περιεχόμενο. Ωστόσο, πολλές φορές βλέπουμε ότι ακόμη κι αν το περιεχόμενο είναι εξαιρετικό, υπάρχουν κάποια τεχνικά λάθη που δεν το βοηθούν να αναδειχθεί.

 

 

Στην παρακάτω λίστα παραθέτουμε τα 4 πιο κοινά λάθη που κάνουμε σε ό,τι αφορά το SEO, που αντί να προωθούν το περιεχόμενό μας, το... χαντακώνουν!

Keyword Dropping

Όλοι είμαστε λίγο πολύ γνώστες της ενοχλητικής συνήθειας του name dropping. Έστω ότι έχετε μια συζήτηση με κάποιον συνδαιτημόνα ο οποίος παινεύεται για τις γνωριμίες του, «βομβαρδίζοντας» με ονόματα την κουβέντα. Δεν είναι ούτε ευγενικό αλλά ούτε βγάζει νόημα. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με το keyword dropping. Το να προσθέτετε keywords στο περιεχόμενό σας, απλά για να «έλξετε» τις μηχανές αναζήτησης, θα κάνουν αφενός το κείμενό σας δυσνότητο, αφ’ετέρου ενοχλητικό.

 

 

Εικόνες αγνώστου ονόματος

Μπορεί να ακούγεται αμελητέο, αλλά δεν είναι. Την επόμενη φορά που θα ανεβάσετε μια εικόνα στο άρθρο σας, φροντίστε να έχει αρκετά περιγραφικό filename. Επιπλέον, μην παραλείψετε να συμπληρώσετε το πεδίο «alt name». Ο λόγος που το προτείνουμε ότι ολοένα αυξανόμενος είναι ο αριθμός των αναζητήσεων που σχετίζονται με εικόνες. Δε θα σας άρεσε να περάσετε απαρατήρητοι, σωστά;

 

Αφήνετε τα Meta για... μετά

Όποιο κι αν είναι το CMS (Content Management System) που χρησιμοποιείτε – Joomla, Drupal, Wordpress – υπάρχουν εξτρά πεδία που πρέπει να συμπληρώσετε, πέρα από το κυρίως κείμενο καθεαυτό. Φροντίστε να συμπληρώσετε τους σωστούς τίλτους, περιγραφές και keywords του περιεχομένου σας, έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να ξέρουν τι ακριβώς πραγματεύεστε.

 

 

Link-άρετε αυθαιρέτως

Όχι μόνο παραθέτετε υπερσυνδέσμους σε αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενες ιστοσελίδες, αμφιβόλου προελεύεσεως και ηθικής, αλλά δεν προσέχετε και το εσωτερικό interlinking. Φροντίστε όλοι σας οι υπερσύνδεσμοι – και ιδιαίτερα αυτοί που οδηγούν σε άλλα άρθρα του site σας – να φέρουν το κατάλληλο όνομα, με άλλα λόγια, το κείμενο το οποίο θα φέρει τον ενεργό υπερσύνδεσμο θα πρέπει να είναι σχετικό με τον υπερσύνδεσμο. Έχετε κάποια άλλη πρόταση να συμπληρώσετε στη λίστα;

Powered by WeAreSocialMedia

Tags: SEO/ SEM